Koordynacja pracy analityków oraz osób i podmiotów współpracujących (naukowcy, kancelarie, audytorzy zewnętrzni, analitycy zewnętrzni) w zakresie sporządzania projektów, w szczególności dokumentacji związanej z aplikowaniem o pomoc publiczną na projekty inwestycyjne, badawczo-rozwojowe, infrastrukturalne, środowiskowe.
Delegowanie zadań podległym analitykom.
Organizacja i udział w spotkaniach, wideokonferencjach, kluczowych rozmowach z klientami w temacie przygotowywanych projektów.Ustalanie z klientami strategii działania i harmonogramu pracy w zakresie przygotowywanych projektów.
Bieżąca weryfikacja przygotowywanych przez analityków projektów, uzupełnień do projektów i innych opracowań w zakresie formalnym oraz merytorycznym z zachowaniem najwyższej staranności.
Odpowiedzialność za ostateczny kształt przygotowywanych projektów, uzupełnień do projektów i innych przygotowywanych przez podległych analityków opracowań.
Monitorowanie postępu i zgodności z ustalonym harmonogramem przygotowywanych projektów.
Podejmowanie decyzji dotyczących rozwiązywania bieżących problemów związanych z przygotowywanymi projektami.
Antycypacja zagrożeń dla przygotowywanych projektów i podejmowanie aktywnych działań w celu ich likwidacji.
Budowa i utrzymywanie dobrych, partnerskich relacji z klientami spółki.
Rozwiązywanie wszelkich sytuacji konfliktowych w zespole i na linii zespół-klient.
Konsultacje i wymiana doświadczeń z pozostałymi koordynatorami projektów oraz z przedstawicielami innych działów spółki.
Merytoryczne wsparcie działu sprzedaży i marketingu w zakresie pozyskiwania klientów, w szczególności opiniowanie koncepcji projektowych i współudział w spotkaniach sprzedażowych.
Mentoring i prowadzenie szkoleń z wiedzy merytorycznej oraz z umiejętności miękkich dla analityków.
Regularne rozwijanie własnej wiedzy eksperckiej w tematach związanych z zakresem działalności Spółki.
Podejmowanie inicjatyw w zakresie doskonalenia procesów projektowych w Spółce.
Udział w procesach rekrutacyjnych.
Realizowanie innych, zleconych przez zarząd Spółki zadań.
Nasze wymagania
Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami i/lub zespołami profesjonalistów z wymiernymi sukcesami.
Doświadczenie w merytorycznej współpracy z klientem B2B.
Praktyczna znajomość technik planowania i monitorowania projektów.
Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole.
Wysoki poziom organizacji pracy własnej.
Umiejętność zarządzania czasem i zasobami podległego zespołu.
Umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz deeskalacji konfliktów.
Umiejętność zarządzania stresem i pracy pod dużą presją czasu.
Kreatywność, umiejętność wyszukiwania rozwiązań.
Zdolność do analitycznego myślenia.
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem).Wiedza ekonomiczno-finansowa.
Podstawowa wiedza w obszarze pomocy publicznej, w szczególności dotacji UE (osobom spoza branży oferujemy dokształcenie do poziomu eksperckiego).
Zdolność do rozumienia zagadnień o charakterze technologicznym.
Prawo jazdy kat. B.
Znajomość środowiska Microsoft 365
Mile widziane
Doświadczenie managerskie w branży consultingowej/bankowej/IT/innej związanej z profesjonalnymi usługami B2B.
Doświadczenie w przygotowaniu i zarządzaniu dużymi projektami inwestycyjnymi, badawczo-rozwojowymi, infrastrukturalnymi.
Ekspercka wiedza w zakresie pomocy publicznej, dotacji UE.
Posiadanie certyfikatów w zakresie zarządzania projektami.