Opracowywanie strategii działań marketingowych i planów działań w zakresie różnych kanałów marketingowych.
Analizy trendów, zmian i wiadomości płynących z rynku dotacji w Polsce i raportowanie do zarządu
Monitorowanie i analiza konkurencji oraz trendów rynkowych
Opracowywanie materiałów marketingowych we współpracy z działem sprzedaży, w tym m.in.: prezentacji, ofert, broszur reklamowych i newsletterów.
Aktualizacja treści strony www firmy, w tym redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby aktualnie prowadzonych działań sprzedażowych.
Prowadzenie działalności PR i marketingowej w mediach społecznościowych (Linkedin Facebook).
Prowadzenie kampanii marketingowych firmy, w szczególności poprzez kampanie mailowe i Google AdWords.
Pozycjonowanie marki: Budowanie reputacji firmy jako eksperta w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych poprzez działania PR, udział w konferencjach, publikacje eksperckie itp.
Bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz zarządem firmy.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności będzie uzależniony od doświadczenia i kompetencji wybranego kandydata.
Nasze wymagania
Poszukujemy osób mających co najmniej roczne doświadczenie w marketingu i wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing i pokrewne).
Praktyczna wiedza w zakresie stosowania narzędzi marketingowych, takich jak Google AdWords, Google Analytics, LinkedIn, Facebook, oprogramowanie CRM, programy graficzne typu Canva, itp.
Podstawowym wyzwaniem dla nowego pracownika będzie uruchomienie nowych kanałów marketingowych, dlatego też poszukujemy osoby ponadprzeciętnie samodzielnej w działaniu, ambitnej i z głową pełną pomysłów, ale jednocześnie bardzo dobrze zorganizowanej.
Dużą część pracy stanowi przygotowywanie tekstów marketingowo-informacyjnych, niezbędne są więc elokwencja i „lekkie pióro”, a także zdolności analityczne, umiejętność wykonywania researchu i selekcji informacji.
Przede wszystkim patrzymy jednak na to, jak Twoja osobowość uzupełni nasz zespół.