TRWA REKRUTACJA

Specjalista/Specjalistka ds. marketingu

Praca hybrydowa

Pełen etat

Poznań

5 000–7 000 zł brutto / mies.

Umowa o pracę

Prześlij swoje CV

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie strategii działań marketingowych i planów działań w zakresie różnych kanałów marketingowych.
    • Analizy trendów, zmian i wiadomości płynących z rynku dotacji w Polsce i raportowanie do zarządu
      • Monitorowanie i analiza konkurencji oraz trendów rynkowych
        • Opracowywanie materiałów marketingowych we współpracy z działem sprzedaży, w tym m.in.: prezentacji, ofert, broszur reklamowych i newsletterów.
          • Aktualizacja treści strony www firmy, w tym redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby aktualnie prowadzonych działań sprzedażowych.
            • Prowadzenie działalności PR i marketingowej w mediach społecznościowych (Linkedin Facebook).
              • Prowadzenie kampanii marketingowych firmy, w szczególności poprzez kampanie mailowe i Google AdWords.
                • Pozycjonowanie marki: Budowanie reputacji firmy jako eksperta w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych poprzez działania PR, udział w konferencjach, publikacje eksperckie itp.
                  • Bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz zarządem firmy.
                    • Zakres obowiązków i odpowiedzialności będzie uzależniony od doświadczenia i kompetencji wybranego kandydata.

                      Nasze wymagania

                      • Poszukujemy osób mających co najmniej roczne doświadczenie w marketingu i wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing i pokrewne).
                        • Praktyczna wiedza w zakresie stosowania narzędzi marketingowych, takich jak Google AdWords, Google Analytics, LinkedIn, Facebook, oprogramowanie CRM, programy graficzne typu Canva, itp.
                          • Podstawowym wyzwaniem dla nowego pracownika będzie uruchomienie nowych kanałów marketingowych, dlatego też poszukujemy osoby ponadprzeciętnie samodzielnej w działaniu, ambitnej i z głową pełną pomysłów, ale jednocześnie bardzo dobrze zorganizowanej.
                            • Dużą część pracy stanowi przygotowywanie tekstów marketingowo-informacyjnych, niezbędne są więc elokwencja i „lekkie pióro”, a także zdolności analityczne, umiejętność wykonywania researchu i selekcji informacji.
                              • Przede wszystkim patrzymy jednak na to, jak Twoja osobowość uzupełni nasz zespół.

                                Praca Specjalista/Specjalistka ds. marketingu, STRATEGOR Sp. z o.o, Poznań, Pastelowa 8 (pracuj.pl)

                                Nasi Partnerzy