Będziesz zarządzać front office, czyli recepcją, telefonem i mailem biurowym.
Będziesz odbierać telefony przychodzące i wstępnie weryfikować potrzeby dzwoniących klientów.
Będziesz wspierać Zarząd w sprawach administracyjnych, kadrowo-rekrutacyjnych i współpracować z biurem księgowym.
Będziesz budować i pielęgnować relacje z pracownikami różnych instytucji (urzędy, ministerstwa, agencje, banki), od których pozyskasz kluczowe dla firmy informacje.
Aktywnie poprowadzisz stronę www i social media firmy (Linkedin, Facebook - obecnie trochę więdną i czekają, aż ktoś tchnie w nie życie).
Przygotujesz materiały marketingowe i informacyjne (prezentacje, oferty, mailingi, artykuły do mediów).
Zorganizujesz firmowe integracje.
Zadbasz o wszelkie sprawy organizacyjne (zakupy i inne codzienne sprawy biurowe).
A już w marcu-kwietniu zmierzysz się z niezwykłym zadaniem, jakim będzie elektryzująca wszystkich od miesięcy przeprowadzka firmy do nowego biura!
Nasze wymagania
Umiesz zorganizować pracę swoją i innych, aby wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku?
Czerpiesz przyjemność i energię witalną z przebywania z ludźmi?
Nie boisz się złapać za słuchawkę i wykonać telefon, aby załatwić coś lub kogoś? 😉
Kochasz Facebooka, Linkedin, Instagram i masz ochotę oficjalnie używać media społecznościowe w pracy?
Wiesz jak przygotować prezentację w Canvie, grafikę w Photoshopie, a edytowanie tekstu nie jest dla Ciebie czarną magią?
Pośród dzwoniących telefonów, gadających koleżanek i kolegów, kręcących się po biurze klientów i wiecznego pozytywnego zgiełku czujesz się jak ryba w wodzie?
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale jeśli odhaczyłeś/aś wszystko co powyżej, raczej sobie poradzisz, więc śmiało składaj aplikację!