Pracownicy - Strategor Poznań
Akceptuj Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
WYZNACZAMY
STRATEGIE

Profesjonalizm

Ze względu na różnorodność projektów, których realizacji się podejmujemy,
nasz zespół składa się z ekspertów posiadających doświadczenie w wielu dziedzinach działalności. Skuteczne doradztwo dla naszych Klientów wymaga umiejętnego łączenia różnych kwalifikacji, dlatego grono specjalistów Strategora tworzą absolwenci zarówno kierunków ścisłych, takich jak finanse czy ekonomia, jak i kierunków humanistycznych. Wykorzystujemy rozmaite talenty i predyspozycje, których połączenie daje Klientowi gwarancję kompleksowości świadczonej usługi oraz jako wartość dodana buduje silną pozycję na tle konkurencji.

Pełne zaangażowanie

Nasi pracownicy, wyróżniają się analitycznym podejściem do problemów oraz otwartością we współpracy. Zawsze starają się pokazać Klientowi, że wspólnie
z nim pracują nad projektem i razem z nim dążą do jednego celu – sukcesu ich firmy. Wspólną cechą naszych specjalistów jest zaangażowanie w sprawy naszych Klientów oraz determinacja w działaniu.

Entuzjazm i radość ducha

Oprócz maksymalnego wkładu w pracę nad projektami naszych Klientów, nasi pracownicy wnoszą do firmy jeszcze jeden niezwykle ważny element – entuzjazm. Pozytywne relacje wewnątrz zespołu i przyjacielska atmosfera tworzą doskonałe warunki do rozwoju zawodowego i sprawiają, że „Strategorowcy” lubią to co robią, dlatego wykonują swoją pracę z maksymalnym zaangażowaniem.

Współpraca z Klientem wymaga połączenia wielu działań, za które odpowiedzialne są osoby o właściwych predyspozycjach. W naszej firmie wyróżnić można kilka grup specjalistów zajmujących się różnymi etapami pracy nad projektem:

Specjaliści ds. marketingu i konsultanci

Obsługą Klienta w pierwszej kolejności zajmują się specjaliści ds. marketingu
i konsultanci pomagający Klientowi w przyporządkowaniu jego potrzeb inwestycyjnych do odpowiednich dla nich usług i możliwości. Posiadają oni wiedzę na temat różnorodnych programów i rodzajów dotacji, co pozwala im szybko i trafnie ocenić, jakie opcje finansowania są dostępne i jak należy rozpocząć prace nad projektem, aby na czas przygotować niezbędne dokumenty.

Analitycy

Gdy projekt jest już przygotowany do pisania, opieka nad Klientem zostaje przekazana analitykowi, który odpowiedzialny jest za tworzenie dokumentacji.
W zależności od charakteru projektu analityk przygotowuje opracowanie, które posłuży do osiągnięcia określonych przez Państwa celów – uzyskania dotacji lub innego finansowania zewnętrznego, wyznaczenia strategii działania czy też do stworzenia dokładnej analizy branży albo opłacalności przedsięwzięcia.
To z analitykiem współpracujecie Państwo najdłużej i to on poznaje najdrobniejsze szczegóły Państwa projektu.

Koordynatorzy projektów

Pracę konsultantów, specjalistów i analityków nadzorują koordynatorzy projektów – osoby posiadające największą wiedzę i doświadczenie z zakresu doradztwa biznesowego. Kierują oni wszystkimi działaniami, nadając im odpowiedni kierunek i dbając o najwyższą jakość ich wykonania. Dzięki swoim kwalifikacjom i znajomości zasad i wytycznych dla poszczególnych rodzajów dokumentacji, koordynatorzy są specjalistami od rozwiązywania nawet najbardziej skomplikowanych sytuacji i rozwiewania wątpliwości merytorycznych.
Pozostają oni do Państwa dyspozycji przez cały okres pracy nad projektem.

Specjaliści ds. rozliczeń

W przypadku projektów z zakresu funduszy europejskich, po uzyskaniu dofinansowania następuje kolejny etap współpracy z Klientem, czyli prowadzenie i rozliczanie projektu. Do zadań z tego zakresu przydzielamy osoby o specjalnie dobranych predyspozycjach – umysły analityczne z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami „miękkimi”, które są niezbędne przy długofalowej współpracy
z Klientem oraz pozwalają na skuteczną obsługę projektu pod kątem kontaktów
z instytucjami i urzędami. Duże, trwające wiele lat projekty prowadzone są przez specjalistów indywidualnie przyporządkowanych do danego Klienta i będących do jego dyspozycji.

Wsparcie organizacyjne

Powyższe działania uzupełniane są przez pracę osób odpowiedzialnych za obsługę firmy od strony wizerunkowej i organizacyjnej.